Cafea

E sâmbătă prea dimineață?
Ce vrei s-oferi în dar?
Cafeaua asta este gheață
Și tu nu ai habar!

Cafeaua asta este rece
Ca ochiul de copil,
Un gând: să mă iubești cât zece
Dar tu, nu ești stabil!

Cafeaua asta putrezește
În întuneric mort,
Hai zi-mi: je t’aime în frațuzește,
Sau nu, că faci efort…

Și ceașca asta se tot plânge
Că n-am băut din ea,
Parfumul tău,iubire-n sânge,
Se scaldă-n ceașca mea.

Și știu: cafeaua mea cu pâine,
Va fi ca azi și ieri…
Dar făr’ iubirea ta de mâine,
Și fără primăveri.

Leave a Reply

