Ieși furie ca un șirag de mărgele

Ieși furie din ochii mei ca un șirag de mărgele putrede în care și-a scăldat picioarele pacea. Răsuflă peste lacrimile mele cu buchete de sare proaspătă. Scurge-mi cele câteva gânduri nebune în colțul ochiului ca să pot suda din nou iubirea familiei mele peste tăciunea gurilor rele, uscându-le în cea mai mare caniculă a feței. Așterne omăt sărat peste pleoape, ca rugina frumos ornamentală peste porțile gotice ca să tac. Desfundă-mi inima mea cu mireasmă de lavandă și să ascult păsările în înflorescența ei, ca o harpă mută în mijlocul familiei mele. Ieși furie din ochii mei ca un șirag de mărgele, să cânte ingerii.

Leave a Reply

