În oraşul meu cald…

Este un cântec puternic…
Rafale cu gheaţă…
Granule împrăştiate
Prin oraşul meu cald

Astăzi şi numai astăzi…
Soarele a amorţit să aştepte
Strâns legat în funii
De mătase…

Cu dantelă neagră
Este cusut
Un punct acolo…
Precum…
Iubirea.
S-a înghemuit…
Într-un colţ cu păianjeni negri.

Zborul…
Nu vrea să aştepte
Razele fioroase de roşii.

Imediat ca o sabie
Vine…
Şi albul ochiului seacă,
Ura seacă…

În oraşul meu cald…
Păsările au la aripi…
Inele de iubire
Şlefuite în nouri
Cu fulgi de nea calzi.

În oraşul meu cald
Inima se rătăceşte…
zbor-la-cer_46a2b6da2354a2

4 responses to “În oraşul meu cald…

Leave a Reply

