Anul, timpurile, anotimpurile

Anii trec ca si zilele
Timpul se uita in ochii tai emotionat
Neputincios, rabdator
Precum o inima in culoare
Am asteptat firele de iarba
Pitita la radacina lor
Am asteptat prima buburuza
Scuturandu-si aripa cu aripa
De piesele de roua.
Am vaslit in raze
Pana la frunze
Cu vantul in spate
De atata ploaie m-am inmuiat
Ploaia se apasa cu picioarele
Aproape mi se intalnesc mainile cu baltile
Si le uit scufundate
Mi-e dor de iarna
Aproape lesin de dor
Mirosul vesnic de portocal amarui
Frunzele uscative de brad
Parca si acum aud
Timpul…

Leave a Reply

