Scanteie

De parca as avea doua inimi…
O inima de gheata, ursuza
O inima de foc, ce rasare
Cum sa le vorbesc sa ma perceapa?
Am intalnit o a treia inima
Nu avea nici nici albastru, nici rosu
M-am inspaimantat atat de tare incat…
Cele doua inimi ale mele s-au schimbat
Vasleau cu mine si mai mult
Urcau spre ganduri, voiau sa evadeze
Necunoscuta tacea
Asa cum le faceau eu semn sa taca
Au dorit sa urce in crestet
Sa vorbesca mai mult intre ele
Eram privita, tensiunea urca pana sus
Si cobora usor pana pe iarba
Ma ocolea ca simt numai durere
Necunoscuta tacea
Asa cum le faceam eu semn sa taca
E vremea rea afara
Atat de rea, ca nici noaptea nu o vede
Putem face o hora in trei
Sau cu trei ceasuri intre ele
Putem suda o scara
Ca ele sa coboare omeneste
Vreau o inima mai mare decat doua
Salbatica scanteie ce m-apasa
Necunoscuta tacea
Asa cum le faceam eu semn sa taca.

Leave a Reply

