De-ai sti tu cat de batran am fost…

De-ai sti tu cat de batran am fost in tinerete…
Atat de tare-mi bate inima
Copil batran
Fantasme cu panze de paianjen
Inima zbuciumata si carunta
Ma oglindeam in sticle incetosate
Cu lichid rosu otravit
Natura imi facea semn sa zbor
Cu aripi roase, rupte gata sa-mi cada
De-ai sti tu cat de batran am fost in tinerete…
Nici jocul nu era joc
Cuvantul aspru al mamei m-a intinerit
Sunt calator peste o lume migratoare de suflete
Doar cadavre vii raman
Putrezind si-al meu batran
De-ai sti tu cat de copil am fost in batranete
Imi opream suflul
Si de acolo cobora scara
Panza de paianjen
Mai aproape de batranul intinerit prezent.

Leave a Reply

