Regret

Cerule strange-mi creierul intr-un cub
Unul de gheata cu frigul in oase
Unul fara cuvinte, fara laude
Inima inchide-o intr-un borcan
Caldura a facut-o sa se mareasca
Va sta chircita cu picioarele afara
Fara sosete si fara soba
Si nici venele nu o va ajuta
Va pluti in rosu si eu voi sta in afara formei
Imi va face cu mana, cu ultima urare
Voi fi atat de fericita incat
Voi varsa peste ea mai multa culoare
Atunci ea va avea nevoie de vasle
Dar din cele mai pretioase iubitoare
Cele ce o strang la piept brusc
Loveste-mi tu, lumina, trupul
Si vinata va fi iubirea
Dar isi va reveni degraba
Vazand cum se zbate o inima in sticla
Am emotii, tremur si multumesc.

Leave a Reply

